17 ian. 2014

Musafirul lui.... Mos Craciun

Ce mai una sau alta am organizat noua fuga de documentare in luxuriantul imperiu capitalist la nepoti asociindu-ma cu un mercenar mai batran ,respectiv cuscra ,luata in custodie de calatorie ( un fel de asigurare ca nu te urci in alt avion astfel ca in loc sa ajungi in Dubai ajungi in Biafra)., efectuand o subtila "rapire din Bacau" a cuscrei mele pe care am pus-o pe crupa Blue-Airului si am depus-o la picioarele ginericului ce-mi subtilizase si el cu mijloace numai de el cunoscute fiica. Cum va spusei , am ajuns la locul faptei, respectiv la locul de productie a celor doi minunati nepotei , m-am minunat de sosirea lor in familia mea, ne-am pecetluit intalnirea neoptii,cu boiereasa, cu fiica mea si bineinteles cu ginerica, prin pupaturi si desfacerea de surprize culinare de cala, ce mi-au insotit "traveling-ul" si am incercat sa ma pozitionez pe noul meu statut de bunicut. Jocurile erau deja facute , se atribuira titlurile conform traditiilor la romani in ceea ce priveste stabilirea ierarhiilor la mofturi si pretentii in asemenea situatii: Dupa ce Mama mare respectiv cuscra, Tata mare, respectiv cuscrul si-au insusit noii epoleti de familie , ne-am atarnat si noi eghiletii de Tata mic si respectiv boiereasa de Mama Mica .Minunatiile de copilasi , desi doua boturi de carne care nu stiau decat sa ceara mancare si somn ne-au umplut sufletul de bucurie si nici nu stiu cat de repede a tracut timpul si a trebuit sa fac pregatiri de "return" la loacul de bastina. Boierasa , foarte dezamagita de mine ca nu m-am prapadit cu cursele low cost , pe aeroporturile lumii , mi-a sugerat sa mai incerc numaidecat si imediat deoarece acasa trebuia sa mentin in viata , zece pesti exotici, o pisica persana tamponata la maxilarul din fata,un papagal tampit cu o aripa defecta, vre-o 110 ghivece muscate si violete ficusuite, plus o catea lup castrata si autista la dusmani , amplasata in zona rurala la vre-o 18 km de resedinta. De fapt boiereasa de cum ma vazu ca incep sa ma simt bine si sa ma instalez, isi sopti in barba precum Mircea lu' Scrisoarea treia, ceva cu "ori de vrei sa faci intoarsa /de pe acuma a ta cale" asa ca cu mare placere , neavand alta varianta , am ales-o pe cea optima de a ma lasa impins inapoi in avion , cu promisiunea de a fi rechemat cat mai urgent , ceva similar cum se fac consemnarile de serviciu sau garzile la domiciliu aranjate cu promisiunea ca o sa mai fiu chemat la vizionari imediat la Craciun, si trebuie sa ma pregatesc acasa. Deci ca la romani veni vidi vici si la aerogara.. Ajunsei acasa , rezolvai cu ghivecele cu verdeata, papagalul betejit, carasii exotici si canina autista , in sensul ca erau pe linia de plutire cu habitatul si incet dar sigur am inceput sa-mi pregatesc o noua evadare . Pentru o mai buna reusita in ceea ce priveste succesul urmatorului desant la Santa Clara in casa nepotilor , am gandit ca e mai bine sa ucid porcul din dotarea mea rurala si sa-l deghizez in carnati si caltabosi pentru trecerea frauduloasa a Shengen-ului apoi nesimtit si balistic am ajuns din nou la destinatie. Deci in noua formatie , cu nepotii dati de bunul Dumnezeu si cu noi de peste tari , in ajunul Nasterii Domnului m-am simtit musafirul lui Mos Craciun si am primit condoleantele binemeritate ale defunctului purcel avand carnatii drept dovada a ignatului . Ce sa zic , toata lumea era emotionata multumita si fericita de intalnire si evenimente am primit preotul si am ascultat colinzi iar bradutul adus de mosul , a avut la umbra sa loc si pentru cadourile noastre.Timpul a trecut neobisnuit de repede, copii s-au schimbat mult si de multe ori pe noapte,au crescut si nici nu stiu cum a sosit ziua plecarii noastre (am omis sa spun ca acum trebuia sa-mi recuperez boiereasa , garda de supraveghere urmand sa fie schimbata de noul ofiter de cart , cuscra). Plecaram cu regretul ca avem alt domiciliu decat adresa nepotilor si ca nu putem sa stam mai mult in preajma lor sa-i vedem cum cresc.
Trimiteți un comentariu