4 oct. 2013

Home alone 3

Odata plecata boiereasa , am inceput sa am si eu timp sa cuget  adanc la menirea mea pe lumea asta , ca altfel de 30 si ceva de ani , patroana mi-a tinut treaza atentia spre grijile domestice.
Cugetam eu adanc  la lumea asta ... cum spuneau in vechime romanii  "sic tranzit gloria mundi " adica tradus  "asa a trecut Grigore muntii " si  iaca frate ca ajunga la problemele mele si vin acum si spun si eu ca romanii din vechime "Iaca a zburat cocoana frate" .
Numai bine ,cum stateam eu asa si-mi foloseam imaginatia la intocmirea unui scenariu stratosferic cu boiereasa presurizata , numai ca suna telefonul si ma trezeste din visare.
La celalalt capat consoarta... care ma anunta ca in tara asta nici o lege nu apara cetateanul , inclusiv cea gravitationala , si ca o fata nasoasa de la  ghiseul de check in  din Otopeni ii facu nasoale si-i cantari la miligram bagajul de mana si coana mare  era in exces cu cateva kilograme.
Cum biata voise sa ia de toate in limita celor 10 kilograme  si sperand ca si altadata sa nu se puna compania aeronautica pentru oaresce grame acolo, acum nu s-a mai brodit asa ca a trebuit sa aplice metoda traficantului moldovean adica imbracatul in exces.
 Deci a mai pus pe ea vre-o trei kile de haine , inclusiv caciula de blana. Ma rog , ma incearca un zambet ironic daca ma gandesc la oglinda , dar pe de alta parte ma simt razbunat deoarece ea este omul limitelor stranse iar eu sunt cel al tolerantelor mari si aici avem mari contre , iar parerea mea este cea care e sacrificata la aplicare.
Toate bune si frumoase, deci se echipa si trecu tras, smuls check in-nul , a revenit la schema initiala de bagaj, dezechipandu-se si mi-a dat telefon ca astepta linistita imbarcarea in jumatate de ora.
Am rasuflat usurat ca sotia mea a fost mai naspa decat nasoasa companiei aeriene , dar numai peste jumatatea de ceas , suna intempestiv telefonul prin care sunt anuntat ca geamantanul sugerat de mine ca bun pentru  bagaj de mana , pe care-l folosistem anterior in vre-o zece imbarcari , nu mai era bun , ca nasoasa se mutase cu sediul la ghiseul de imbarcare si trecu iar la aplicarea legii gravitatiei pentru geamantanul meu care pe deasupra intra mai fest in instalatia ei de verificat cote.
Deci din nou boiereasa mea a trecut la reechiparea de gherila , pentru imbarcare.
Chiar cand terminam fraza anterioara a sunat telefonul si am fost anuntat de fiica noastra ca eu Boierul Barba si boiereasa mea am devenit bunici si avem doi nepoti , un baiat si o fetita.
Cred ca amandoi am facut un simultan sarit in sus de bucurie si daca ma gandesc la cuscrul meu Chiatra Chiaburul  si sotia lui , am facut sigur toti o qvadrupla saritura in sus de bucurie .
Mai sa fie ... iaca filozofia mea a inceput sa capete substanta si zic si eu din nou "Sic tranzit gloria mundi" cand varsta nepotilor ne arata senectutea noastra sau ...

LUMEEEE !!!!!    AM VENITTTTTT !!!!

Hello world, we just arrived,
 Bonjour tout le monde, nous sommes finalement arrivés,
 Hallo Welt, wir gerade angekommen,
 Hola mundo, acabamos de llegar,
 Olá mundo, acaba de chegar,
 Ciao mondo, siamo appena arrivati,
 Hallo wereld, we net aangekomen,
                      مرحبا العالم، وصلنا فقط   ,
こんにちは,世界は、我々はちょうど到,
 你好世界,我們剛到

 Aveam eu asa un fel de stres in cugetul meu cand ma straduiam in gluma  filozofic la idei valoroase , dar acum chiar ca vestea mi-a dat rotitele peste cap si inca sunt confuz in a ma aduna pe o idee.
 La cateva mii de kilometri boiereasa e mai aproape de eveniment , deplasarea ei a fost absolut la momentul potrivit si ea acolo acasa la proaspetii parinti cred ca acum canta de bucurie asteptandu-l pe ginerica sa vina de la spital sa-l felicite.
Mi-a povestit nevasta ,ca la aeroport a venit numai ginerica  , iar  sotia lui , adica fata noastra a mers pentru o analiza la spital , iar dupa ce si-a debarcat soacra acasa a plecat si el la spital si iaca vestea buna . Toate au decurs foarte bine copii si mama sunt bine . Doamne ajuta.
Trimiteți un comentariu