3 oct. 2013

Home alone 2

Frate treaba incepe sa fie serioasa , azi dimineata cu desteptarea de la ora 04.00 pleca boiereasa. Ieri avura loc  pregatirile de rigoare si instructajul respectiv asupra drepturilor lui Buba si a obligatiilor mele , ce mai , darmalau mare nene, ce mai forfot ce mai zumzet , vorba poetului , casa fremata de viata si trambiti si de bucium , de credeam ca vine apocalipsa mayasa cu intarziere. Deci urcai  in tren pe boiereasa si am asteptat sa plece din gara , eu incercand sa-i atrag atentia pe peron , facandu-i cu manuta , dar n-am observat nici o reactie ca dupa cate vazui avea de pus la punct niste amanunte cu vecinul de compartiment care cred ca ii raspnse inapoi si era in desfasurare o actiune de punere la punct. Tras smuls , am ajuns acasa si m-am ciupit de obraz... chiar ramasei singur nene si asta nu e bine !!!!. Pai cum de ce ???
Uite de ce : Cine o sa aiba grija sa fie tot timpul ordine si curatenie peste tot , si la orice ora ai ? Eu !
Cine o sa aiba grija ca tot timpul sa fie papica buna si proaspata in frigider , indiferent daca sunt sau nu bani la tescherea ? Eu !
Cine o sa aiba grija ca fiecare facturica si hartiuta sa fie rezolvata si platita in termen si acolo unde trebuie ? Eu !
Cine o sa aiba grija ca ori de cate ori imbrac ceva sa fie curat si calcat ? Eu !
Cine o sa udi si o sa tina permanent inflorite si la linie cele vre-o 100 de ghivece de flori de jdemii de feluri ? Eu !
Cine o sa fie la curent cu promotiile mai ieftine de la toate marketurile din oras ? Eu !
Cine o sa faca lunar cumparaturile si o sa verifice stocurile din camara ? Eu !
Cine o sa faca paine de casa , ca aia de la magazin e scumpa si nu sta proaspata ? Eu !
Cine o sa aiba grija ca la tara lucrurile sa fie in ordine si casa de acolo ingrijita ? Eu !
Cine o sa stea sa consume minutele de promotie Orange sau Vodafone , ca pentru mine e totuna ? Eu!
Cine o sa-mi spuna cand sa spal masina si cand mai trebuie si cata benzina ? Eu !
Cine o sa-mi spuna ca am curatat destui cartofi si ca am pus prea putin zahar la cafea ? Eu !
Cine o sa-mi atraga atentia ca aia, aia, aia, nu sunt bune ca ma mosnegesc sau ca am uitat cate si cate ? Eu!
Cine o sa pregateasca si o sa trimita pachete ? Eu!
Si... cate si mai cate , ca sirul e lung de noi atributii capatate pur si simplu din momentul cand trenul s-a pus in miscare.
Complicata treaba frate ... sa vedem ce o sa iasa. E un pic cam prea multa liniste in casa acum cand scriu , ceasul de pereta a inceput sa faca zgomot mare parca iar Buba  sta prostita in cadrul usii  simtind si ea ca ceva parca se intampla.

Trimiteți un comentariu