2 oct. 2013

Home alone 1 sau "vai de mama noastra".

Zilele astea a fost foiala mare la conac. Boiereasa nu mai prididea cu treburile pe langa casa, dandu-mi mereu cate cele de facut in termen bineinteles, basca facand destule controale inopinate atat mie cat si lui Buba , prietena mea o pisica persana asemanatoare vedetele de azi :proasta tare dar frumoasa.
 Am pus la linie cu toate amanuntele toate procedurile de administrare de catre mine a mosiei pe perspectiva unei jumatati de an , deoarece am omis sa va spun ca boiereasa urmeaza sa plece in tarile calde la copii nostri in vederea supravegherii venirii pe lume a nepotilor.
Deoarece toate problemele mosiei erau in realitate in seama boieresei , eu mimand de fapt batos pozitia de cocos intransigent ce crede ca daca nu canta nu se face ziua , am intrat cumva la inghesuiala cand am vazut ca chiar se intampla ceva .
Buba se uita prostita si mirata ca sunt asa de harnic si receptiv la sfaturi si indemnuri si nu clontos si atotstiutor cum eram de obicei. A fost efectuat chiar un fel de proces de predare primire cu luare de notite despre cum lucreaza fiscul conacului , cu facturile si datoriile restande sau curente, cum vin si de unde vin banii , cardurile si parolele lor termenele scadente care tipa si care nu si cate si mai cate smecherii de inginerie financiara la care coana mare este mare maestru .
Se pare ca voi participa la un experiment riscant la care mi-am dat acceptul dar cred ca o sa-l trec cum am trecut si multe altele la care am fost supus. Ma gandesc ca si Buba o sa-mi acorde un ajutor , macar sa nu fiu convins ca vorbesc singur cand sigur ea o sa fie de fata la potentialul viitor marunt din buze la dificultati.
Suntem optimisti.
Trimiteți un comentariu