20 iul. 2013

Oameni care mi-au marcat existenta (3)

Profesorul Ieremia
Era un cadru didactic standard, corect tenace metodic , exigent si preda Istoria .In scoala generala , materiile preferate de mine erau Istoria si Limba si literatura romana. Intrat la liceu euforic de succes deja imi faceam planuri cu urmarea Universitatii la Istorie sau Filologie.
 In primul trimestru al clasei a IX la un extemporal la Istorie , la care excelam, fara exagerare, in raspunsuri si participare la lectii , ma trezesc cu un trei mare si lat , pus pe motiv ca prea semana ce era scris in extemporal cu notitele dictate de domnul profesor la ore, si deci suspiciunea sigura ca am copiat.
Am incercat sa contest acest lucru , dar domnul Ieremia m-a fixat definitiv cu trei-ul in catalog  si de atunci nu am avut pic de respect pentru acest profesor  si nici pentru ce preda el , in consecinta pentru materia sa.
In acest context, la alegerea optiunii de real sau uman pentru clasa X am optat pentru real , cu toate ca nu sclipeam la stiintele reale decat in mod mediu, motiv pentru care a trebuit sa muncesc in plus sa compensez.
Trimiteți un comentariu