24 mai 2013

Stiati ca ...salamul cu soia produce reducerea cutiei craniene la maturitate ???

Banuies ca nu ... Nici eu nu stiam asta pana ieri cand ma pregateam sa ies din parcare ... Nici nu am semnalizat bine plecarea de pe loc si vad in oglinda retrovizoare un individ grizonat la patru ace inclestat de un afis ce indruma spre bun simt in pastrarea curateniei. La asemenea scena hilara m-am simtit clar obligat sa ma lamuresc asupra problemei ce generase respectiva modificare de caracter in raport cu aspectul exterior al corpului purtator. Am coborat si l-am intrebat politicos pe domnul spilcuit grizonat cum spuneam si parca cu ceva gel dat pe parul pretentios trecut pritr-un pieptene rar, ce e in regula cu afisul de pe blocul meu si care e problema sa de sanatate mintala de a devenit violent cu obiecte neinsufletite. In momentul in care m-a intrebat daca il cunosc cine e si cine a fost el si daca nu-mi convine unde arunca el gunoiul sa-l dau in judecata , am inteles problema : era un vechi consumator de salam cu soia care probabil si-a stors bubele juvenile prin vremurile si dosare tulburi ale loviturii de revolutie din istoria noastra. Bineinteles ca am replicat intitulandu-l "simbrias capos inchipuit" si am finalizat cu cate o trimitere la originile biologice respective fara a mai trece prin fazele discutiilor pregatitoare. In dupamasa aceleasi zile , intors acasa am inceput sa ma dumiresc, am pus la bataie cunostintele de statistica corelativa , calcului de trend si populatii statistice caracteristice si semnificative, teoria liderilor si a multimilor ordonate si am concluzionat cu datele pe masa : indivizii ce au consumat salam cu soia au un procent mai pronuntat de accedere la functii de decizii discutabile pe de-o parte iar pe de alta parte se confrunta cu o reducere substantiala a calotelor craniene si a unei perceptii sumare a realitatii. Brusc mi-am descoperit talente ascunse de "profiler" cum am vazut eu prin filmele politiste americane cu suspance, cand am analizat cu analogii efective figurile ce se perindau pe la shourile televizate sau cele impinse cu tandrete de mascati in dubele cu site-uri de cultura. Acum am inteles abia remarca aceea valoroasa data de un consumator infestat cu soia angajat al jandarmeriei ce indemna bagarea la duba a "siteului de cultura" . Intelesese acel om ca era ceva vital si probabil necesar subzistentei sale bazate pe cultura intensiva a soiei planta ce ne-a alterat dupa cum se vede destinele nationale. Cum altfel poti numi tot ce se intampla in jurul nostru decat un soi de societate soioasa in care oportunistii semidocti ne calca pe carotida si isi cer scuze dupa ce treci la cei drepti ???!!!. Pana la urma oricat am fi suparati pe petre roman , care a numit industria o gramada de fier vechi , salvarea noastra vine tot de la agricultura si daca da domnul si ne ajuta domnul baroso poate reusim sa brevetam ca brand soia ca solutie la cresterea demografica mondiala prin reducerea dimensiunilor umane, am fi primii intre natiuni care ne-am putea caza in cutii de carton , ca si asa suntem tot mai putini acasa si tot mai multi in case de carton prin luncile europei. In concluzie va atrag atentia ca daca nu gasiti alte explicatii ale comportamentelor celor ce-i votam si ne conduc, imediat analizati-le dimensiunile craniene , varsta si perioada de intarcare si trecerea la alimentatia cu soia si aveti clar tipul omului nou creat de defunctul spart ,iubitor al marii adunari nationale.
Trimiteți un comentariu