4 mar. 2013

Harta si punctul de vedere.....

Azi am fost gratulat de providenta cu faptul ca am fost informat in ultima instanta de aparitia  a presedintelui  meu autointitulat prin referendum  drept sef al statului in care traiesc (... de n-as mai trai !!! ca mi-e cam lehamite).
Ce a fost mai comic este ca am  fost anuntat de sotie sa vin repede ca scrie la televizor ca Basescu iese la HARTA la Cotroceni ,zicand ca  o sa fie o cearta pe bune , din moment ce e anuntat cu majuscule la tribuna administratiei prezidentiale , si trebuie musai sa ascult ca e ceva fffoarete important.
Cum pe burtiera postului tv ce lumina natia romana ,cu invataturile prezidentiale , nu folosea diacritice , sotia citise  "harta" drept cu sensul de  "cearta", asa ca eram oarecum contrariat sa aflu ca in sfarsit seful natiei a trecut la lovitura frontala sa se certe cu poporul si guvernul ales , asa "d'al naibii" in ciuda celor 7 milioane de voturi negative.
In primul moment cand m-am asezat in fotoliu am fost dezamagit sa vad langa tribuna pe care scrie "presedintele romaniei"  era spanzurata o harta geografica la care ca kig gion gil-ul mioritic ca un pompier deviant umbla cu tulumba unui aratator .
Era o priveliste de basm... ce mai  !!!.. pe langa care imaginatia mea din copilarie era saraca , ce harap alb ?, ce spanu ?, ce ochila ? , ce pinochio ?, ce baron mincinos ? plasmuit de Andersen ??? !!!! , toti erau mici !!!... pe langa logica supla si aplicata a justificarilor raportate la responsabilitati la esecurile proprii ale presedintelui..
Legat de  atitudinea conflictuala a presedintelui care este o caracteristica cotidiana este o realitate pe care sunt dispus sa-i accept orice justificare dar a propavadui cu un ochi inchis spre natiune , un punct de vedere in care justifici orice ce spun si sustin  opozantii romaniei in plan extern  pentru intrarea in spatiul shengen ,nu pot sa accept nici in ruptul capului deoarece ma consider un om inca cu judecata.
Cu parere de rau trebuie sa recunosc ca si acum sotia a avut dreptate , desi a citit gresit ce scria la televizie, ceea ce-mi confirma regula tuturor regulilor de convietuire si dreptate : sotia are intotdeauna dreptate.
Morala  : Iaca frate base se vara  in toate , in cele ce sant (si in  cele ce maine vor rade la soare)....
Trimiteți un comentariu