3 feb. 2013

Pentru VIP-ul de ocazie ce-mi agreseaza permanent memoria prin paradoxul alegerii democratice

Vai draga ce complicata esti cand te pui cu gandirea pe treaba …!!! Stii ce zic eu ??? , incearca sa nu te sfortezi la gandire , nu te screme prea tare ca nu cumva sa-ti plesneasca vre-o vana si cine stie ce tarasenie mai scorneste al batarn despre oarece atentate si ne mai taie din tain. Deci eu zic ca jurnalul o sa-ti inteleaga neputinta in a-l satisface cu niste intrebari mai de doamne ajuta… Cred ca tu platesti greselile din tinerete a lu nea Traienica , ca cand erai mica mam-ta nu prea avea lapte si nici vaca, aveau un berbec slab si vre-o cateva gaini ce le tineau in cala, asa ca te-au dat sa sugi la berbec , de aia ai judecata mai slabanoaga. Dar sa nu exageram , acum vad ca esti bine , mai o diurna , mai un teren de la nea Traienica , ca se invarte unde se invarte , unde mai zici ca acum ca ti-ai pus pirostiile sper ca macar sotul sa fie mai orientat sa gasiti lumina de la capatul potecii. Apropos era sa uit , soriceii aia de ne rod stomacul cand ne e foame fac si ei caca , cum sa nu faca , dar fii atenta , vezi ca ei fac caca ca si tine , la locul de munca, deci zic eu ca daca ai un asemenea animalut ti-a pus domnul mana in buclele …alea de pe cap . De ce ? asta te intrebi ? Ia gandeste ce valoroasa esti ca faci caca dublu rafinat de vita nobila !!!!! Care roman a mai facut asa ceva ???? Esti tare soro!!! Pe bune pe cuvantul meu de boier.
Trimiteți un comentariu