26 aug. 2012

Votul cu glantzpapier

Frate ma duc la protectia consumatorului...

Apoi... nene Obere, treaba, bagai eu sama ca e mai groasa decat pare , dupa cum spuneam mai deunazi si matale m-ai indemnat sa-mi bag votul meu cinstit acolo unde se baseste de amiazasi si m-ai incadrat fix in categoria slugoilor lefegii. De ce asta frate ??, ca din ceea ce am scris nu reiese nimic ce sa duca gandul pe undeva prin zona ???

Zic eu ca pana la urma , in speranta revenirii la normal cum am spus si eu dar si matale ca " nu e prea târziu pentru cei cu inima curată, „ciudații” metodelor radicale și dureroase!" si
"Până când se va naște OMUL.
Până când va apărea LIDERUL.
Până când se va ivi MESIA."
este nevoie de reperul unor principii iar eu incadram votul corect in asemenea categorie iar matale m-ai facut praf si m-ai atentionat sa vad daca buletinul de vot nu e tiparit pe glantzpapier sa nu-mi deranjeze hemoroizii cand il utilizez....
Personal sunt linistit si cu eticheta si cu utilitatea votului meu , deoarece acestea sunt jocurile facute incorect de "elita aia politica " cu descrierea de fapt corecta data de dumneata , dar sunt mai putin radical si incerc sa vad modalitatile de iesire din situatia dezastruasa a societatii in care traim , in felul meu mai moderat si asta nu trebuie sa supere nene Obere.
Pomenisi nene ca matrozul isi freca fesele de zidurile patrimoniului universal din bucovina , nu-i de mirare deoarece raportul celor 85% pentru mazilire intareste pasarica oricarui octogenar polono-austriaco-moldovean de-i pune in pericol rozeta tatuata cu stema nationala.
Si inca ceva sa nu uit nene obere : cand ascuti brisca , nu fa miscari largi ca-i poti atinge pe cei de aproape ...
Parerea mea !
Trimiteți un comentariu