5 aug. 2012

Si vrabia are mai multe vertebre decat girafa..

Si la bal si la spital...




... Pai cum va mirati ca tratamentele naturiste sunt laolalta cu pompele funebre ? E la mintea romanului si chiar a prezidentelui capitan de vas ca moartea e un remediu natural la cheltuielile bugetare cu pensiile asa ca amplasarea mi se pare chiar inspirata.
Problema e de respect in abordare a administratiei orasenesti fata de cei ce sant in imediata vecinatate psihica funebra.. acolo mie mi se pare batjocura si dezinteresul fata de cetateanul platitor de impozite. Luna trecuta avand bani numarati ,cautam un loc unde sa putem manca ceva ieftin si bun , pe coasta brava in spania , la Lloret deMar si ce credeti ca mi-a fost sugerat de un cetatean onorabil si binevoitor: un local amplasat in sala casei de cultura a orasului. Ne-am asezat si lucratorul care a venit sa ne serveasca s-a straduit sa ne faca sa intelegem ca putem alege din meniul oferit si sa nu ne facem probleme daca nu avem sa platim totul pentru ca restul pune primaria. Abia atunci ne-am dat seama cam care era abordarea problemei sociale acolo, localul era destinat persoanelor cu dificultati financiare. E o diferenta !. In concluzie... mai avem multe de realizat , am inceput noi cu bordurile si cu autostrazile dar am stalcit educatia cultura si bunul simt civic
Trimiteți un comentariu