20 aug. 2012

Politica prosteste si ultimul neuron

Lui Dadu fortatu'



Nene Dadule ne zici ca basescizarea fortata nu are sansa la romani ... Eu as zice sa fii mai circumspect la judecatile ce lucreaza cu marimi complexate. De ce zic asta : de cand incepu acest festival al suspendarii hahaitului in public, am vazut o gramada de politicieni , dintre care unii pe care-i banuiam de oarece judecata si decenta, am vazut zic , cu se perverteau in a justifica si explica fel de fel de nazbatii numai de dragul de a crea o confuzie sau de a induce judecati false intre oamenii ce-i urmaresc. Acei oameni creau in mintea confuza a unor concetateni o imagine deplasata asupra realitatilor si asta cred ca ai vazut si dumneata pe viu in vulgul ce ne inconjoara cu darnicie. Pai daca tot acest pat germinativ al basinii prezidentiale este pregatit si permanent insamantat de oameni politici iresponsabili , de crezi dumneata ca e departe momentul cand o sa purtam mustata , suvita pe ochoi si carare pe mijloc ??? Eu am prins momentul colectivizarii si era ceva similar si la fel de nevinovat la inceput, dar sub pufoaica ruseasca paduchii au crescut cat carabusii de-i belira de romani ceva timp. La asemenea procese sociale de indoctrinare nu trebuie inteligenta ci persuasiune la conducatori si indulgenta la condusi , si slava domnului ca avem romaneste asemenea conditii prin natura natiei. Parerea mea e ca daca nu belim bine ochii si inteligenta in a ne face cunoscuti europei cu demersurile noastre cu adevarat democratice nu ne trebuie mult pana o sa avem automate de tuns zero la coltul strazii ca sa aratam si sa gandim la fel.
Trimiteți un comentariu