5 aug. 2012

Daca nu v-am ciuruit inseamna ca v-am spart

Frate ober daca nu te doare nimic frate  inseamna ai murit


stimate Ober numaidecat sa incepi sa pui bani deoparte pentru miel ca m-ai botezat cu "Rojer", fain , probabil e nume de baiat subtire nu de marlan cu pretentii de 'telectual cu brisca in diplomat. No bine bine zic dar cred ca sistemele dumitale de referinta pentru oblojirea eroriilor de calcul a populatiei potente de a trage un vot la cracana democratiei au oarece betejeli pentru ca nu am inteles eu ceva: oricum ai da-o ies cei 50% de potenti electori trecuti in terfeloagele electorale , dar tot nu inteleg, ala 1 cu plus , cum il dibui ? . Stii ce gandesc eu in ascuns si nu voi a spune ? : cred ca ala 1 e chiar marinerul suspendat cu bracinarii de spatarul scaunului cotrocenesc si tare mi-e frica ca CCR asta o sa gaseasca lipsa in noile liste cu pomelnice . Si fiind-ca pomeneai de Murphy , nene Ober matale care mai ai oarece neamuri pe afara , poate-l incurajezi sa culeaga de pe la noi oarece legi . Uite i-as propune chiar "Legea Marinerului" numita si "Legea penetratiei alternative" care ar zice asa: "Daca nu v-am ciuruit inseamna ca v-am spart.



Trimiteți un comentariu