15 ian. 2013

Cu bordeiul in flacari si cu ciolanele pe uzina

Recent un frate tasmanian mai ober crezandu-ma baba slaba la stres ,dadea pe goarna scorneli de pompier si ma sperie cu focul la bordei ??? Te inseli in aprecieri ii zic ,dar cred cineva cu aer de fhurer fara mustata  ti-a substituit simtul masurii si sa te asteapte sa-l ia gura la vale precum Monica Macovei.
   Incerc sa-mi pastrez luciditatea gandind ca totusi genomul uman are o infinitate de combinatii a genelor si desi sunt convinsa ca voi fi demult dezintegrata cu siliciu-mi trecut prin placa tectonica la antipozi in momentul cand natia romana va prinde combinatia optima de cromozomi astfel ca fiecare individ al sau sa fi ajuns cinstit , onest si cult , nu incetez sa cred ca acest moment va exista si de aceea sunt linistita si lucida.
   Zilele trecute am aflat ca melcii isi poarta organele sexuale in frunte si imediat m-am intrebat daca nucumva romanilor asta mutatie fizica le lipseste pentru ca toate sa fie intr-adevar osebite fate de celelalte natii.
   Fa tasmaniene un efort de imaginatie si inchipuieste-ti ca prezidentul nostru melc ar arata mai dihai ca o molusca ducipala cu cornul permanent si definitiv in erectie , cu trei ochi deschisi smechereste si unul inchis pentru omiterea evidentelor ca prea are fluidele infierbantate.
    Pe de alta parte gandesc eu ca nenea ala de la timisoara ar fi putut sa ma ajute la protejarea antifoc a bordeiului meu personal , nu sa propuna sterileti permanenti pe sub fuste crete ci lobotomie la schimb cu carnetul de parlamentar. Atunci ai fi vazut tu ditamai corul eunucilor vanatori de privilegii cantand manele patriotice \"degeaba te destepti romane/ca la tine n-are cine\" ca globalizarea-i \"ca colectivizarea\".
 Iar eu de aia zic: incurcate sunt caile domnului bre tasmaniene , dar noua ni se trage de la cateva proiectile ce le am ingropate sub talpa boredeiului : resursele de minerale electrotehnice, aurul arabil, si hidrocarburile de sist, si noi stam cu coltul baticului in gura si privim cum marinarul indreapta cuie pe focoasele lor si speram sa nu ne sara ciolanele pe copertina U E.
Trimiteți un comentariu