8 ian. 2013

Cizma lustruita si epilatul pe dos

Omului meu din parlament


Pentru ca cizma sa stea umflata si lucioasa cu pielea primenita stiu ca se intrebuinteaza o ustensila numita "şan" si ca sa inteleg eu bine intreb asa pentru a ma convinge inca odata : Băi şanule nu ti-e rusine ??? te si umflasi bre cand nici nu se usca cerneala de pe levretul de parlamentar de bucovina ???
Cum vine nene asta ?? chiar asa repede va venira furnicaturile de smenuit si tepuit functii cand pe toate sticlele vedem bezelele premierului ce cu buzele-i tuguiate vorbeste de depolitizare iar voi aici la firul ierbii unde se coace malaiul va faceti deja mendrele?
Ca te vazuram lacrimat in campania elctorala de grijile noastre , e o certitudine si daca te incontrezi la contrazicere baga-ti frate propriu organ de vedere in materialele tale de campanie si vezi acolo ce compuneri ai facut , sau din moment ce ti-ai saltat sacii in teleguta , deja ti-ai bagat organul copuloativ in propriile promisiuni ca prea arati a negustor politic ce-si impinge consoarta pe la spate in promovari directoriale dubioase!!!
Autorul zice ca lacramaturile lu matale sunt de la grija locurilor de munca dar eu banuiesc ca deja ai inceput sa-ti faci alt "look" si te epilezi pe dos ca de aia-ti dau permanent lacrimile si vorbesti sacadat. Oi fi mizat matale bre pe chestia cu "i-am prostit iar pe prosti" dar vezi ca baiul e mare nene si lumea s-a cam saturat si a rasuflat usurata ca a scapat de profitorii portocalii asa ca de crezi ca aia de te-au trimis in parlament au memoria scurta si de vrei sa le tragi oarece tepe , s-ar putea ca tot ei sa-ti strice rozeta-ti epilata.
Parerea mea este ca autorul a fost bland cand a relatat cum iti asiguri casa cu casa de asigurari dar poate a evitat un viraj brusc.
Acum ce cuget eu ??? si ce zic eu : cizma lustruita e desteapta numai daca face pasi eleganti nene parlamentare liberal la apucaturi... parerea mea !!
Trimiteți un comentariu