24 ian. 2013

Americanu' chiar e naspa de destept !!!

Celor ce gandesc cu ochii inchisi


Desi nu fusei la nici o prelegere a aunui numit savant american  Abel al prioritatilor in judecati de valoare asupra modului de judecata a omului modern-Abel, unul de zice ca cei ce tin ochii inchisi e destepti..dupe cate vazui eu pe ici pe colo in jurul meu si pe la televizie , chiar se intampla cam cum ne zice nenea savantu' de materie cenusie. Paci cum poti sa spui cand vezi ca atata lume care si-a pierdut noptile in a-si face un rost prin promovarea unor examene si a se specializa si perfectiona intr-un domeniu si acum se gasesc flamanzi , cu fasul rupt si cu mana intinsa la usa unor decidenti care au avut grija sa-si respecte orele de somn si acum au toate cele in d'ale existentei , basca si titluri de barbatie ?
Pai cum ? zic din nou daca nu din cauza teoriei americanului ? Credeti ca ala intarziatul cu bacalaureatu' de la parlament . sau atatia patroni cu diplome decolorate de la universitati cu nume incolore degeaba si-au economisit orele de trezie ??? Nu frate !!! musai pentru ca sa aiba amintirile curate si sa poata povesti nepotilor cat e de daunator sa inveti in loc sa dai tepe. Acuma inteleg eu de ce unii oameni inchid ochii cand se concentreaza , din cauza ca nu au dormit cand trebuie ... bine dar cei ce tin un numai un ochi inchis , in mod continuu , ca de judecata nu poate fi vorba , pe astia unde sa-i pui : la ai destepti sau la ailalti ??? . Pe de alta parte , gandesc eu ca strategia americanilor de multe ori e parsiva , vezi chestia cu armele chimice, si ei baga prafuri ca sa nu fii atent si pac ! ti-o arde pe din dos... fiind smecheri zic .. daca si Abel asta trage avioane , ca noi sa dormim cu gandul sa avem amintiri si ailalti sa ne faca bucuria.. la asta v-ati gandit ???
Dificila problema , dar eu cred ca daca belim bine ochii musai putem sa avem amintiri frumoase dupa decembrie ... Parerea mea !!!


Trimiteți un comentariu