10 nov. 2012

Esti superficial , platesti

Ieri 9 noembrie , am constatat cu stupoare ca blogul meu in care imi prezentam ideile mele despre unele chestii din presa , a fost sters de blogger sub motivatia ca era sursa de spam. Pentru moment m-am ofensat si ofuscat de ce si cum sa se intample una ca asta , mai ales ca aveam un volum considerabil de postari de a caror formulare eram fudul de mandru. Asta pana cand am avut cutriozitatea sa ma verific daca motivul suspendarii blogului era real si am constatat ca era. OOOps... am zis dar cum asta ca nu am avut niciodata apucaturi de sconscs informatic... dar analizand mai atent acest lucru am constatat ca am fost superficial in momentul cand am acceptat conditiile impuse de Blogger si in consecinta am pastrat in postarile mele niste hiperlink-uri generate de copy/paste ... deci morala:  DACA VREI SA NU TE TAIE , NU FII OAIE !!!
Trimiteți un comentariu